Продавець ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВИС+" розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
47 відгуків
ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВИС+"
+380 (98) 709-80-08
+380 (73) 709-80-08
+380 (68) 709-80-08

КОМПАНІЯ «СПЕКТЕХСЕРВИС+» — ДІАГНОСТИКА І РЕМОНТ ДИЗЕЛЬНИХ ДВІГУНІВ DIESEL MAX НА ТЕХНИКУ JCB

КОМПІЯ «СПЕКТЕХСЕРВИС+» ДІАГНОСТИКА І РЕМОНТ ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ DIESEL MAX НА ТЕХНИКУ JCB
Дизельні двигуни вимагають регулярного обслуговування й уваги, оскільки незначні несправності можуть швидко призвести до дорогих пошкоджень. На щастя, капітальний ремонт двигуна — це гарний спосіб виправити численні проблеми, і він обходиться в кілька разів дешевше за заміну.
Процес капітального ремонту містить розбирання двигуна та ретельну ідентифікацію несправних компонентів. Після того, як все буде замінено й очищено, професіонал відновить двигун. Капітальний ремонт може допомогти поліпшити продуктивність і потужність дизельної машини. Регулярне технічне обслуговування також може продовжити термін експлуатації вашого двигуна, даючи вам велику відбій від витрачених засобів.
Як зрозуміти, що вам потрібен капітальний ремонт двигуна? Ось кілька ознак несправного дизельного двигуна:
1. МЕТАЛЕВА СТРУЖКА
Якщо ви помітили металеву стружку, де-небудь у моторній оливі, це, ймовірно, пов'язано з браком належного мастила та тертям між двома компонентами.
У разі з металевою стружкою краще діяти швидко. Олія швидко розносить цю стружку по всьому двигуну та може спричинити пошкодження або додаткові проблеми в декількох компонентах. Це може призвести до пошкоджень, які обходяться дорожче, ніж капітальний ремонт.
2. ПІДВИЩЕННИЙ ВИТРАТА МАСЛА АБО ОХОЛОДЖУЮЧОІ РІДИНИ.
Якщо ви помітили різкий стрибок витрати оливи або охолоджувальної рідини у вашому дизельному двигуні, це може вказувати на кілька проблем. Зношені поршневі кільця часто викликають цю проблему. Коли поршневі кільця не на своїх місцях, вони не утримують дизельне паливо з картера двигуна. Це паливо не має змащувальних властивостей, як олія, і його витік може призвести до дорогих пошкоджень.
Додаткові причини підвищеної витрати оливи або охолоджувальної рідини містять таке: Втеча олії Тріщіна головка блока циліндрів Несправні ущільнювальні кільця Тріснула прокладка циліндра Зношені або пошкоджені гільзи циліндрів
4. НАДМІРНИЙ ВИХЛОП
Одним із ознак того, що ваш дизельний двигун потребує капітального ремонту, є надмірний дим. Ця проблема може легко залишитися непоміченою, позаяк не кожен оператор бачить вихлопні гази, що виходять від двигуна під час роботи.
Надмірний вихлоп може означати кілька різних речей. Якщо дим здається синім, двигун спалює олію та дизельне паливо потенційно може надходити неправильно. Якщо дим здається білим, це може вказувати на витік охолоджувальної рідини в двигун.
5. СТУК ЗВУКИ
Вам треба задуматися про капітальний ремонт вашого дизельного двигуна, якщо ви чуєте гучні стуки, що виходять з-під капота вашого екскаватора. Цей гуркіт відрізняється від типових звуків двигуна, і ви маєте усунути його якомога швидше.
Шумний стукіт зазвичай вказує на одну з таких проблем: Погані підшипники Несправні паливні форсунки Несправність штифта на зап'ястку Проблеми зі стисненням
6. ВТРАТА СТИСКАННЯ
Втрата стиснення — це стан, який зазвичай є причиною зниження продуктивності та втрати потужності. Наявність витоків палива або охолоджувальної рідини може призвести до забруднення моторної оливи та підвищення рівня оливи в картері.
Це важке положення зазвичай вказує на витік в іншому місці всередині двигуна. Якщо циліндри вашого двигуна негерметичні, це може бути пов'язано зі зношеними деталями, які потребують заміни. Зниження продуктивності та негерметичні циліндри означають, що прийшов час капітального ремонту.
7. ВІДМОВЛЕННЯ ТУРБОКОМПРЕСОРА
У новіших дизельних двигунах є пристрій із приводом від турбіни, що називається турбонагнітачем, і його робота полягає в стисненні повітря в циліндрі двигуна. Коли турбонагнітач відчуває проблеми, він може почати коливатися. Цей рух особливо шкідливий, оскільки навіть найменше похитування може призвести до серйозного пошкодження двигуна.
Ви зрозумієте, що ваш турбокомпресор вийшов із ладу, коли побачите густий чорний дим. Цей дим означає, що олії потрапили у впуск, і пора робити капітальний ремонт.
ЗВ'ЯЗУЙТЕСЬ З КОМПАНІЄЮ «СПЕКТЕХСЕВІС+», ЩОБ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДИЗЕЛЬНОГО ДВИГУНА
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner