8 200 ₴
Гідроакумулятор для гідросистеми на JCB 3CX/4CX, каталожний номер: 332/H3679
Це простий гідравлічний пристрій, який накопичує енергію як тиск рідини. Цей збережений тиск може бути раптово або періодично скинутий відповідно до вимоги. У разі гідравлічного підіймача або гідравлічного крана потрібна велика кількість енергії, коли підіймач або кран рухаються вгору. Ця енергія подається від гідравлічного акумулятора. Але коли підіймач рухається вниз, це не вимагає величезної кількості енергії. У цей конкретний час олива або гідравлічна рідина, що перекачується з насоса, зберігається в акумуляторі для подальшого використання.
Акумулятор зазвичай має циліндричну камеру, у якій міститься поршень. Цей поршень або пружний, або на ньому утримується деяка розрахунка, або навіть пневматичний тиск. Гідравлічний насос закачує рідину в акумулятор, який являє собою не що інше, як герметичний контейнер. Об'єм контейнера фіксований і не може бути змінений. Але кількість гідравлічної рідини, що закачується всередину контейнера, постійно збільшується. Отже, тиск гідравлічної рідини всередині контейнера починає збільшуватися.
На малюнку зліва показаний гідравлічний акумулятор, який складається з нерухомого вертикального циліндра з ковзним циліндром. Важка вага лягає на таран. Вхід циліндра з'єднаний із насосом, який безперервно подає воду або гідравлічну рідину під тиском у циліндр. Вихід циліндра з'єднаний з машиною (це може бути підіймач або кран).
Баран є в найнижчому положенні на початку. Насос безперервно подає гідравлічну рідину під тиском. Якщо гідравлічна рідина під тиском не потрібна для машини, вона зберігатиметься в циліндрі. Це підніме баран, на якому є важка вага. Коли плунжер розміщений у верхньому положенні, циліндр заповнений гідравлічною рідиною, й акумулятор накопичив максимальну кількість енергії тиску. Коли машині (крану або підіймачу) потрібна велика кількість енергії, акумулятор подає цю енергію, і плунжер починає опускатися.
Як зазначено раніше, на поршні тримається вантаж, або поршень утримується проти тиску пружини або іноді навіть тиску повітря. Отже, саме сила пружини, вага або тиск повітря визначає тиск рідини, що зберігається всередині контейнера. Насос створює тиск у рідині контейнера доти, поки вага не буде повністю піднята або пружина повністю не стиснута, після чого насос зупиняється автоматично (або іноді вручну).
Гідравлічна рідина, що зберігається всередині контейнера, має енергію як тиск. Цю енергію тиску можна використовувати для багатьох операцій. Наприклад, у промисловості є безліч клапанів у трубопроводах, і оператор не може керувати кожним клапаном вручну, а іноді неможливо запам'ятати місце розташування всіх клапанів. У диспетчерській розміщена мімічна діаграма, що дає змогу бачити всі клапани з висоти пташиного польоту. Ці клапани зазвичай керуються гідравлічно дистанційно. Система зазвичай має оливний резервуар, насос, акумулятор, трубопроводи та клапани. Насос створює тиск в гідравлічній олії через акумулятор і трубопроводи, керуючи відповідними клапанами. Коли операції завершені,
Якби не було акумулятора, гідравлічний насос працював би безперервно, щоб задовольнити потребу в роботі клапана. Насос часто запускатиметься й зупинятиметься, що впливає на продуктивність насоса та його працездатність. Також акумулятор акумулює енергію, яка може бути використана в надзвичайной ситуації, коли немає інших засобів електроживлення. Це можна порівняти з використанням конденсаторів в електричних ланцюгах. В готелях та інших галузях вода зазвичай зберігається в акумуляторах, які називаються «гідрофори», які здатні подавати воду на вищу висоту, знижуючи навантаження на насоси — наприклад, якщо є установки, де резервуари для води не можна розмістити зверху будівля через деякі обмеження, і в такий спосіб розміщена на землі. Для подавання води на велику висоту потрібно порівняно потужніший насос. Але його можна замінити насосом меншої продуктивності та гідрофором, який є акумулятором. Вода накопичується проти тиску повітря всередині акумулятора, і щоразу, коли потреба у воді виникає на більшій висоті, вода накачується за допомогою тиску повітря всередині акумулятора, просто відкриваючи деякі відповідні клапани. Це знижує потребу в насосі з більшою продуктивністю й дає змогу уникнути безперервного циклу пуску-установа насосів.
За деякими позиціями потрібна перевірка по серійному номеру машини, можливі невеликі відмінності.
Якщо Ви не знайшли потрібну деталь у списку, Ви можете зв'язатися з нами за телефоном або написати запит через форму на сайті — ми знайдемо те, що Вам потрібно!
Найменування | Артикул |
Насос гідравлічний основний шестереньчастий 36/26 | 332/F9029 |
Насос гідравлічний основний шестереньчастий 36/29 | 332/F9030 |
Ремкомплект основного шестеринчастого гідронасоса | 20/950906 |
Насос гідравлічний аксіально-порневий (90 л.с.) | 332/G5722 |
Насос гідравлічний аксіально-порневий (100 к.с.) | 20/925784 |
Насос КПП | 20/925552 |
Гідравлічний розподілювач (передня стріла, 3 секції) | 25/222578 |
Сальник клапана розподілювача | 25/221208 |
Солоноїд розподілювача | 25/222657 |
Котушка соленоїду розподілювача | 25/222658 |
Клапан MRV (3300PCI) | 25/618901 (25/222659) |
Ремкоплект клапана MRV | 25/618902 |
Редукційний клапан 2500PSI | 25/222415 |
Редукційний клапан 4500PSI (310 Bar) | 333/C8658 |
Рапредник (клапан) телескопічної ручки (чорний) | 25/221919 |
Редукційний клапан (чорний) | 25/222371 (25/222372) |
Гідророзподільник задній (схема JCB/SAE) | 332/F6665 |
Зворотний клапан фіксаторів каретки | 25/614102 (25/614101) |
Сальник клапана розподілювача | 25/221208 |
Солоноїд розподілювача | 25/222657 |
Котушка соленоїду розподілювача | 25/222658 |
Редукційний клапан (262 Bar, 3800 PSI) | 333/C8657 |
Ремкомплект на редукційний клапан (262 Bar, 3800 PSI) | 25/222305 |
Редукційний клапан (5000 PSI) | 25/222189 |
Редукційний клапан (3800 PSI) | 25/222825 |
Редукційний клапан (345 Bar) | 332/G4774 |
Редукційний клапан (262 Bar) | 332/G4776 |
Ремкомплект на редукційний клапан (345Bar,262 Bar, 3800 PSI,5000 PCI) | 25/222190 |
Розподільник кермової колонки (3CX) | 35/410700 |
Розподільник кермової колонки (3CX Super,4CX,5CX) | 35/410900 |
Ремкомплект на розподільник кермової колонки | 35/412202 |
Блок клапанів — повний привод/крабовий хід | 25/222973 |
Клапан увімкнення крабового ходу в зборі | 928/60145 |
Клапан увімкнення повного приводу (2WS/4WS) | 928/60144 |
Котушка крабового ходу | 25/222645 (25/221054) |
Рекомплект клапана увімкнення крабового ходу | 35/100801 |
Розподільник на джойстики | 332/F8176 |
Корпус гідрозамка каретки (2 отвори) | 331/44695 |
Корпус гідрозамка каретки (1 отвір) | 331/45731 |
Ремкомплект гідрозамка каретки | 904/20140 |
Г-подібний штуцер гідрозамка каретки | 816/90548 |
Т-подібний штуцер гідрозамка каретки | 816/50018 |
Клапан пріоритету | 35/901800 |
Гідроклапан | 25/221196 |
Перепускний клапан (закритий/відкритий) | 25/221086 (25/221087) |
Котушка | 717/20137 |
Клапан гальм | 332/G1020 |
Датчик тиску в клапані гальм | 332/G3485 |
Перепускний клапан (від гідронасоса зливу) | 332/G9537 |
Гідроакумулятор гальмівної системи | 332/H3679 |
Гідроакумулятор лінії гідромолота | 333/C6218 |
Гідроакумулятор розподілювача на джойстики | 333/C4920 |
Пневмоакумулятор системи SRS | 32/925845 |
5 кроків для швидкого замовлення
1. Для замовлення будь-якого товару заповніть форму на сайті та вкажіть свої контактні дані
2. Наш консультант оперативно зв'яжеться з Вами для уточнення всіх reансів, крикуйте дзвінка в течії максимум 2 годин.
3. Щоб заощадити кошти клієнта на комісію під час накладеної платежі, ми відправляємо запчастини і комплектуючі після 100% передоплати.
4. У середньому термін доставки становить від 1 до 3 х днів.
5. Заказки приймаються цілу добу з 9:00 до кімнат, відправлення не більш ніж 3 х діб після оформлення замовлення.
ДОЛАЙТЕ ПОКУПКИ КОМФОРТНО І БЕЗПЕЧНО !
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Туреччина |
Стан | Новий |
Колір | Чорний |