Продавець ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВИС+" розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
24 відгуків
ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВИС+"
+380 (98) 709-80-08
+380 (73) 709-80-08
Хрестовина (35х126) для заднього кардана на JCB 3CX, 4CX номер : 914/45301, 998/10361
влево
  • Хрестовина (35х126) для заднього кардана на JCB 3CX, 4CX номер : 914/45301, 998/10361, фото 2
  • Хрестовина (35х126) для заднього кардана на JCB 3CX, 4CX номер : 914/45301, 998/10361, фото 3
вправо

Хрестовина (35х126) для заднього кардана на JCB 3CX, 4CX номер : 914/45301, 998/10361

  • В наявності
  • Код: 914/45301, 998/10361

980 грн

Купити
+380 (98) 709-80-08
Відділ продажу/сервісу
  • +380 (73) 709-80-08
  • +380 (68) 709-80-08
    Відділ продажу/сервісу
  • +380 (50) 787-90-77
    Відділ продажу/сервісу
  • +380 (97) 783-90-77
    Відділ продажу/сервісу
повернення товару протягом 14 днів безкоштовно
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Хрестовина (35х126) для заднього кардана на JCB 3CX, 4CX номер : 914/45301, 998/10361

Хрестовина - це компоненти вузла карданного валу або півосі, що встановлюються на більшість екскаваторах навантажувачах JCB 3cx 4cx. Хрестовини, які перебувають попарно на карданному валу, компенсують нерівномірність по висоті між коробкою передач і задньою віссю, при цьому передаючи потужність на рух автомобіля. Це дозволяє кожному кінця карданного валу і пов'язаному з ним універсальному шарніру згинатися при кожному повороті карданного вала, щоб впоратися з перекосом (в якості примітки, в автомобілях із заднім приводом в даний час в основному використовуються з'єднання з постійною швидкістю для тієї ж мети , які дозволяють набагато більш гладку гнучкість обертання приводного валу).

Ось деякі ознаки поганого або несправного універсального суглоба, які ви можете помітити в приблизному порядку:

1. Скрип при початку руху (вперед або назад)

Компоненти підшипників кожного універсального шарніра змащуються на заводі-виробнику, але можуть не мати мастильного фітинга, що забезпечує додаткову змазку після введення в експлуатацію автомобіля, що обмежує їх термін служби . Оскільки підшипникова частина кожного універсального шарніра скручується незначно при кожному обороті карданного валу (але завжди в одному і тому ж місці), мастило може випаровуватися або викидатися з чашки підшипника. Підшипник стає сухим, відбувається металевий контакт, і підшипники U-подібного з'єднання скриплять при обертанні приводного вала. Скрип зазвичай не чути, якщо автомобіль рухається швидше 5-10 км на годину з-за шуму іншого автомобіля. Писк - це попередження, що хрестовину повинен обслуговувати професійний механік, Таким чином, ви можете продовжити термін служби існуючих U-подібних з'єднань.

2. «Звук» з гудком при перемиканні з руху на задній хід

Цей шум зазвичай вказує на те, що підшипники хрестовини мають достатній надмірний зазор, щоб дозволити карданного валу злегка повернутися, а потім різко зупинитися, коли потужність зміниться. Це може бути наступною стадією зносу після нестачі мастила в підшипниках U-подібного з'єднання. Обслуговування або мастило підшипників U-подібного з'єднання не усуне пошкодження U-подібного з'єднання, але може продовжити термін його служби.

3. Вібрація відчувається у всьому автомобілі при русі вперед зі швидкістю

Ця вібрація означає, що підшипники універсального шарніра вже досить зношені, щоб дозволити карданного валу або півосі вийти за межі свого звичайного шляху обертання, викликаючи дисбаланс і вібрацію. Це буде вібрація з більш високою частотою, ніж, наприклад, дисбаланс колеса, оскільки карданний вал обертається в 3-4 рази швидше, ніж колеса. Зношений універсальний шарнір тепер викликає пошкодження інших компонентів техніки, включаючи трансмісію. Заміна хрестовини механіком, безумовно, необхідна для запобігання подальшого пошкодження. Ваш механік повинен, по можливості, обирати якісні змінні U-образні шарніри зі змащувальним фітингом, що забезпечує довгострокове профілактичне обслуговування і продовжує термін служби підшипників хрестовини.

4. Витік трансмісійної рідини із задньої частини трансмісії

Витік трансмісійної рідини із задньої частини трансмісії часто є результатом сильно зношеного універсального шарніра. Зазначена вище вібрація призвела до зношування втулки заднього карданного валу і пошкодження ущільнення вихідного вала трансмісії, з-за чого тече трансмісійна рідина. Якщо є підозра, що рідина витікає з трансмісії, необхідно перевірити трансмісію, щоб визначити джерело витоку, і виконати відповідний ремонт .

5. Екскаватор навантажувач не може рухатися своїм ходом; карданний вал вивихнутий

Ви, напевно, бачили це раніше: вантажівка на узбіччі дороги, з ведучим валом, лежачим під транспортним засобом, більше не прикріпленим до коробці передач або задньої осі. Це граничний режим відмови для універсального шарніра - буквально ламається і дозволяє приводного валу падати на асфальт, більше не передаючи потужність. Ремонт на цьому етапі буде включати в себе набагато більше, ніж універсальний шарнір, і може вимагати повної заміни карданного вала або більше.

Основні
Країна виробникТуреччина
Матеріал хрестовиниСталь
Користувацькі характеристики
ВиробникANAC
Інформація для замовлення
  • Ціна: 980 грн
Хрестовина (35х126) для заднього кардана на JCB 3CX, 4CX номер : 914/45301, 998/10361Хрестовина (35х126) для заднього кардана на JCB 3CX, 4CX номер : 914/45301, 998/10361
В наявності
980 грн
Купити
+380 (98) 709-80-08
Відділ продажу/сервісу
  • +380 (73) 709-80-08
  • +380 (68) 709-80-08
    Відділ продажу/сервісу
  • +380 (50) 787-90-77
    Відділ продажу/сервісу
  • +380 (97) 783-90-77
    Відділ продажу/сервісу

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner