980 ₴
Хрестовина — це компоненти вузла карданного вала або півосі, що встановлюються на більшість екскаваторів навантажувачах JCB 3cx 4cx. Хрестовини, які розміщені попарно на карданному валу, компенсують перекіс за висотою між коробкою передач і задньою віссю, водночас передаючи потужність на рух автомобіля. Це дає змогу кожному кінці карданного вала та пов'язаному з ним універсальному шарніру згинатися під час кожного повороту карданного вала, щоб впоратися з перекосом (як домішка, в автомобілях із заднім приводом зараз загалом використовуються з'єднання з постійною швидкістю для тієї ж мети, які дають змогу набагато гладкішій гнучкості обертання приводного вала).
Ось деякі ознаки поганого або несправного універсального суглоба, які ви можете помітити в приблизному порядку:
Компоненти підшипників кожного універсального шарніра змащуються на заводі-виробнику, але можуть не мати мастильного фітинга, що забезпечує додаткове мастило після введення в експлуатацію автомобіля, що обмежує їх термін експлуатації . Оскільки підшипникова частина кожного універсального шарніра скручується незначно під час кожного оберту карданного вала (але завжди в одному і тому самому місці), мастило може випаровуватися або викидатися з чашки підшипника. Підшипник стає сухим, відбувається металевий контакт, і підшипники U-подібного з'єднання скриплять під час обертання приводного вала. Скрип зазвичай не чути, якщо автомобіль рухається швидше 5-10 км на годину через шум іншого автомобіля. Писк — це попередження, що хрестовину має обслуговувати професійну механіку, Отже, ви можете продовжити термін експлуатації наявних U-подібних з'єднань.
Цей шум зазвичай вказує на те, що підшипники хрестовини мають достатній надлишковий проміжок, щоб дати карданному валу злегка повернутися, а потім різко зупинитися, коли потужність зміниться. Це може бути наступною сталлю зношування після браку змащення в підшипниках U-подібного з'єднання. Обслуговування або змащення підшипників U-подібного з'єднання не усуне пошкодження U-подібного з'єднання, але може кілька продовжити термін його експлуатації.
Ця вібрація означає, що підшипники універсального шарніра вже досить зношені, щоб дати карданному валу або півосі вийти за межі свого звичайного шляху обертання, викликаючи дисбаланс і вібрацію. Це буде вібрація з вищою частотою, ніж, наприклад, дисбаланс колеса, оскільки карданний вал обертається в 3-4 рази швидше, ніж колеса. Зношений універсальний шарнір тепер викликає пошкодження інших компонентів техніки, включно з трансмісією. Заміна хрестовини механіком, безумовно, необхідна для запобігання подальшому пошкодженню. Ваш механік має, якщо можливо, вибирати якісні змінні U-подібні шарніри зі мастильним фітингом, що забезпечує довгострокове профілактичне обслуговування та продовжує термін експлуатації підшипників хрестовини.
Качечка трансмісійної рідини із задньої частини трансмісії часто є результатом сильно зношеного універсального шарніру. Відзначена вище вібрація призвела до зносу втулки заднього карданного вала та ушкодження ущільнення вихідного вала трансмісії, через що тече трансмісійна рідина. Якщо є підозра, що рідина витікає з трансмісії, необхідно перевірити трансмісію, щоб визначити джерело витоку, і виконати відповідний ремонт .
Ви, напевно, бачили це раніше: вантажівка на прибиранні дороги, з провідним валом, що лежить під транспортним засобом, більше не прикріпленим до коробки передач або задньої осі. Це передній режим відмови для універсального шарніра — що буквально ламається і дає змогу приводному валу падати на асфальт, більше не передаючи потужності. Ремонт на цьому етапі вмикатиме в себе набагато більше, ніж універсальний шарнір, і може вимагати повної заміни карданного вала або більше.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Туреччина |
Матеріал хрестовини | Сталь |
Користувацькі характеристики | |
Виробник | ANAC |