8 520 ₴
Стартер для двигуна Perkins (редукторний) на JCB 3CX/4CX, каталожні номери: 714/40159, 714/40005, 714/29500
Щоб запустити двигун, його необхідно повернути на певній швидкості, щоб він всмоктував паливо і повітря в циліндри та стискав його.
Потужний електричний стартер двигун робить поворот. Його вал несе невелику шестерню ( зубчасте колесо), яке зачеплюється з великим зубчастим кільцем навколо обода маховика двигуна .
У схемі з переднім розташуванням двигуна стартер встановлений низько поруч із задньою частиною двигуна.
Стартер потребує сильного електричного токе , який він протягує через товсті дроти від акумулятора . Жоден звичайний вимикач з ручним керуванням не може його увімкнути: йому потрібен великий вимикач для роботи з великим струмом.
Вимикач має вмикатися і вимикатися дуже швидко, щоб уникнути небезпечного іскри. Тому використовується соленоїд — пристрій, у якому невеликий вимикач містить електромагнітна для замикання ланцюга .
Схема стартера
Усі компоненти заземлені на металевий корпус автомобіля. Для передавання струму на кожен компонент потрібен лише один дріт.
Вимикач стартера зазвичай працює ключем запалювання . Поверніть ключ за межі положення «запалювання увімкнено», щоб подати струм на соленоїд.
Вимикач запалювання має поворотну пружину , так що щойно ви відпустите кнопку, він відскакує назад і повертає стартер вимикається.
Коли перемикач подає струм на соленоїд, електромагнітно притягує залізний стрижень.
Рух стрижня замикає два важких контакти, замикаючи ланцюг від акумулятора до стартера.
Стрижень також має поворотну пружину — коли вимикач запалювання припиняє подавання струму на соленоїд, контакти розмикаються й стартер зупиняється.
Поворотні пружини необхідні, тому що стартер не має обертатися більше, ніж має, щоб запустити двигун. Частково причина в тому, що стартер споживає багато електроенергії, яка швидко розряджає акумулятор.
Крім того, якщо двигун запускається, і двигун стартера залишається увімкненим, двигун обертатиме стартер так швидко, що він може бути сильно пошкоджений.
Сам стартовий двигун має пристрій, який називається зубчастим колесом Bendix, яке зачеплює свою шестерню з зубчастим кільцем на маховику тільки тоді, коли стартер обертає двигун. Він вимикається, щойно двигун набирає обертів, і є два шляхи, якими він це робить — система інерції і попередньо увімкнена система.
Інерційний стартер покладається на інерцію шестерні, тобто на його відмову почати обертатися.
Інерційна система
Стартер інерційного типу: це «внутрішній» тип, у якому шестерня Bendix обертає шестерню в напрямку двигуна; є й «підвісні», у яких він рухається в іншу сторону.
Шестірня жорстко не прикріплена до валу двигуна — вона нагвинчується на нього, як гайка, що вільно обертається на болті з дуже великою різзю.
Уявіть, що ви раптово закручуєте болт: інерція гайки не дає йому обертатися відразу, тому він зміщується по різі болта.
Під час обертання інерційного стартера шестерня переміщається вздовж різі вала двигуна та входить до зачеплення з зубчастим вінцем маховика.
Потім він досягає зупинки наприкінці різі, починає обертатися разом із валом і в такий спосіб обертає двигун.
Інерція вузла важкого поршня запобігає його обертанню відразу ж, коли вал двигуна обертається, тому він ковзає по різі та входить у зачеплення; коли двигун запускається, шестерня повертається швидше, ніж її вал, тому вона викидається із зачеплення.
Щойно двигун запускається, він обертає шестерню швидше, ніж його власний вал стартера. Обертальна дія пригвинчує шестерню назад до її різі та виходить із зачеплення.
Шестірня повертається так сильно, що на валу має бути сильна пружина, щоб пом'якшити його вплив.
Насильнильне вмикання і вимкнення інерційного стартера може викликати сильний знос зубців шестерні. Щоб подолати цю проблему, був введений попередньо увімкнений стартер, який має соленоїд, встановлений на двигуні.
У стартерній системі автомобіля є ще дещо: крім увімкнення двигуна, соленоїд також переміщує шестерню вздовж вала, щоб зачепити її.
Вал має прямі шліци, а не різь Бендикса, тому шестерня завжди обертається разом із ним.
Ведуча шестерня приводиться в контакт із зубчастим кільцем на маховику. Вилка переміщається соленоїдом, який має два набори контактів, які замикаються один за іншим.
Перший контакт подає малий струм на двигун, тож він обертається повільно — досить далеко, щоб дати зубцям шестерні зачепитися. Потім другі контакти замикаються, живлячи двигун сильним струмом для обертання двигуна.
Тут вказані внутрішні деталі двигуна JCB DIESELMAX, Perkins, для екскаватора-навантажувача JCB 3CX - 4CX і їхні елементи.
Якщо Ви не знайшли потрібну деталь у списку, Ви можете зв'язатися з нами за телефоном або написати запит через форму на сайті — ми знайдемо те, що Вам потрібно!
Найменування | Артикул |
Колінвал у зборі | 320/09256 |
Шестірня колінвала | 320/03132 |
Набір кілець, стандарт | 320/09211 |
Поршень у зборі, стандарт | 320/09213, 320/09299 |
Шатун у зборі | 320/03114 |
Втулка верхньої головки шатуна | 320/03017 |
Шатунний болт | 320/03040 |
Шатунні вкладки, стандартний розмір | 320/09205 |
Комплект вкладок корінних, стандарт | 320/09335 |
Напівкільця колінвала, стандарт | 320/09208 |
Блок циліндрів | 320/01800 |
ГБЦ у зборі | 320/09246 |
Розподіл у зборі | 320/03681 |
Штанга штовхача | 320/03677 |
Штовхач клапана | 320/03524 |
Седло клапана впускного | 320/02594 |
Сідло клапана випускного | 320/02596 |
Клапан впускной | 320/03612 |
Клапан випускний | 320/03616 |
Клапанна пружина | 320/03674 |
Маслоснімний ковпачок | 320/03533 |
Тарілка клапанної пружини | 320/03689 |
Сухар клапана | 320/03528 |
Вісь коромислу в зборі | 320/03649 |
Вісь коромислу | 320/03617 |
Коротно випускного клапана | 320/03650 |
Коротно впускного клапана | 320/03653 |
Шайба між коромислами | 320/03523 |
Регулятор зазор | 320/03666 |
Насос водяний | 320/04542 |
Кришка розширювального бачка | 477/00223 |
Розширювальний бачок, з датчиком | 128/15479 |
Розширювальний бачок, без датчика | 128/15313 |
Радіатор (3CX) | 30/915200 |
Радіатор (3CX SUPER, 4CX) | 30/915200 |
Патрубок радіатора верхній (3CX) | 834/10989 |
Патрубок радіатора нижній, без датчика (3CX) | 834/10991 |
Патрубок радіатора нижній, з датчиком (3CX) | 834/11120 |
Патрубок радіатора верхній (3CX SUPER, 4CX) | 834/10990 |
Патрубок радіатора нижній, без датчика (3CX SUPER, 4CX) | 834/10992 |
Патрубок радіатора нижній, з датчиком (3CX SUPER, 4CX) | 834/11107 |
Патрубок системи охолодження (до двигуна) | 320/04547 |
Натягувач приводного ременя | 320/08759 |
Ролик приводного ременя (D= 79 мм) | 320/08724 |
Ролик приводного ременя (D=124 мм) | 320/08624 |
Крильчатка вентилятора 20 | 30/925526 |
Крильчатка вентилятора 21 | 30/925525 |
Ремінь, довжина=1855 | 320/08599 |
Ремінь, довжина=1929 | 320/08647 |
Ремінь, довжина=1941 | 320/08646 |
Ремінь, довжина=1955 | 320/08601 |
Ремінь, довжина=1981 | 320/08552 |
Ремінь, довжина=1988 | 320/08603 |
Ремінь, довжина=1995 | 320/08609 |
Ремінь, довжина=2002 | 320/08608 |
Ремінь, довжина=2011 | 320/08604 |
Ремінь, довжина=2079 | 320/08672 |
Ремінь, довжина=2093 | 320/08605 |
Ремінь, довжина=2110 | |
320/08600 | |
Ремінь, довжина=2141 | 320/08607 |
Стартер | 320/09452 |
Втягувальний стартер | 714/40302 |
Датчик тиску оливи | 320/04046 |
Датчик холодного пуску | 320/04554 |
Датчик температури охолоджувальної рідини | 320/04558 |
Датчик температури, блакитний. | 320/04588 |
Датчик клапана відсічення паливн | 716/30255 |
Нижній набір прокладок | 320/09383 |
Верхній набір прокладок | 320/09217 |
Прокладка ГБЦ (стандарт) | 320/02608 |
Передний сальник коленвала | 320/03119 |
Задний сальник коленвала | 320/03029 |
Прокладка між ТНВД і корпусом двигуна | 320/06519 |
Прокладка між турбіною та впускним колектором | 320/06053 |
Прокладка між турбіною та глушником | 320/06036 |
Набір прокладок клапанної кришки | 320/09200 |
Прокладка клапанної кришки | 320/07580 |
Прокладка оливооохолодника | 320/04113 |
Прокладка випускного колектора | 320/06249 |
Прокладка впускного колектора | 320/05550 |
Прокладка водяного насоса | 320/04510 |
Прокладка піддона | 320/09219 |
Насос підкачування палива | 320/07201 |
ТНВД 68,6 kW | 320/06738 |
ТНВД 68,6 kW | 320/06738 |
ТНВД 74,2 kW | 320/06739 |
Форсунка | 320/06825 |
Трубка паливна (ТНВД-форсунки 1,2) | 320/06580 |
Трубка паливна (ТНВД-форсунки 3,4) | 320/06583 |
Трубка паливна (зворотна) | 320/07192 |
Трубка паливна (фільтр-ТНВД) | 320/07087 |
Трубка паливна (насос підкачування-фільтр) | 320/07059 |
Трубка контролю тиску наддуву | 320/06576 |
Тросик газу з ручкою | 910/60236 |
Тросик газу без ручки | 910/60216 |
Пружина тросика газа | 814/10179 |
Оливний насос | 320/04186 |
Піддон картера | 320/04291 |
Радіатор оливний | 30/925615 |
Кришка оливозаливної горловини | 320/04090 |
Олія охолоджувач (елемент) | 320/04138 |
Оливний щуп | 320/04249 |
Вакуумний насос | 160/15137 |
Турбина | 320/06047 |
Шпилька кріплення турбіни до впускного колектора, М8х75 | 320/06007 |
Шпилька кріплення турбіни до глушника, М10х37 | 826/11384 |
5 кроків для швидкого замовлення
1. Для замовлення будь-якого товару заповніть форму на сайті та вкажіть свої контактні дані
2. Наш консультант оперативно зв'яжеться з Вами для уточнення всіх reансів, крикуйте дзвінка в течії максимум 2 годин.
3. Щоб заощадити кошти клієнта на комісію під час накладеної платежі, ми відправляємо запчастини і комплектуючі після 100% передоплати.
4. У середньому термін доставки становить від 1 до 3 х днів.
5. Заказки приймаються цілу добу з 9:00 до кімнат, відправлення не більш ніж 3 х діб після оформлення замовлення.
ДОЛАЙТЕ ПОКУПКИ КОМФОРТНО І БЕЗПЕЧНО !
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Туреччина |
Тип запчастини | Аналог |
Стан | Новий |
Тип техніки | Спецтехніка |
Код запчастини | 714/40159, 714/40005 |
Виробник | Perkins |