280 ₴
Якщо щось обертається в двигуні, підшипник має бути. І тому що за своєю природою підшипник використовується для напрямку обертового елемента та зменшення до мінімуму опору, пов'язаного з його переміщенням
Є два типи підшипників: підшипники ковзання й кочення. Підшипники кочення сьогодні практично не використовуються в двигунах, найчастіше в генераторах змінного струму або інших допоміжних агрегатах. Їх найбільша перевага — дуже низькі вимоги до мастила — досить мастила або краплі оливи, і термін їх експлуатації становить кілька тисяч годин.
Крім того, вони працюють за дуже низького опору коченню. Їх зазвичай називають кулькопідшипниками, але залежно від мети, для якої вони призначені, їхні «кульки» можуть мати різну форму.
Річ у тім, що куля має один величезний недолік: дуже крихітна точкова поверхня контакту, тому раптова (наприклад, ударна) перевантаження може легко зруйнувати поверхню пухирці, якою така куля рухається в підшипнику.
Тому за вищих навантажень має сенс використовувати циліндричні роликопідшипники, які можуть витримувати величезні перевантаження. Для найвищих навантажень були сконструйовані конічні роликопідшипники, здатні витримувати бічні навантаження. Однак, якщо використовується конічний роликовий підшипник, ніколи по-справжньому. Зазвичай такі підшипники трапляються попарно у формі дзеркальних комбінацій.
Однак сучасні двигуни працюють не на підшипниках кочення, а на підшипниках ковзання. Колінчастий вал, шатуни та розподільний вал працюють, ковзаючи металом для металу.
Для цього ковзання необхідно створити оливну плівку в такому підшипнику після пуску двигуна в холодному стані. З розділу про циркуляцію оливи в двигуні ми вже знаємо, що щойно олійний насос починає перекачувати оливу, всі вали та шатуни «впливають» в олійній плівці, яка рівномірно розподіляє всі навантаження, одночасно демпфуючи вібрації.
Звичайно, також передбачалося холодне начало з величезним тертям. Щоб зменшити тертя, між зміцненими кільцями підшипників ковзання встановлені м'які металеві оболонки.
Винятком є розподільний вал, який обертається безпосередньо в алюмінієвій головці циліндрів, і це дає змогу дуже низьке навантаження й порівняно велику ширину цього підшипника.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Туреччина |
Код запчастини | 916/10013, 6009N |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Тип запчастини | Спецтехніка |
Тип техніки | Нове |
Виробник | ANAC |