Продавець ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВИС+" розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
24 відгуків
ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВИС+"
+380 (98) 709-80-08
+380 (73) 709-80-08
Гільза двигуна Perkins RG на JCB 3CX, 4CX номер : 313Х055
влево
  • Гільза двигуна Perkins RG на JCB 3CX, 4CX номер : 313Х055, фото 2
  • Гільза двигуна Perkins RG на JCB 3CX, 4CX номер : 313Х055, фото 3
вправо

Гільза двигуна Perkins RG на JCB 3CX, 4CX номер : 313Х055

  • В наявності
  • Код: 313Х055

1 140 грн

Купити
+380 (98) 709-80-08
Відділ продажу/сервісу
  • +380 (73) 709-80-08
  • +380 (68) 709-80-08
    Відділ продажу/сервісу
  • +380 (50) 787-90-77
    Відділ продажу/сервісу
  • +380 (97) 783-90-77
    Відділ продажу/сервісу
повернення товару протягом 14 днів безкоштовно
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Гільза двигуна Perkins RG на JCB 3CX, 4CX номер : 313Х055 від компанії "АНАК ТРЕЙД"

Пошкоджені або зношені блоки двигуна з чавуну і алюмінію вже давно ремонтуються з використанням сухих гільз. Установка ремонтної гільзи часто може врятувати блок, якщо циліндр має надмірний знос конуса, або тріснув, подряпаний або іншим чином пошкоджений, і розточив пошкоджений циліндр. Аналогічно, щоб відновити циліндри до нових розмірів, всі циліндри в блоці можуть бути повторно втягнуті, якщо всі циліндри сильно зношені.
сухі гільзи циліндрові
Основною перевагою гільзи перед розточенням циліндрів і установки негабаритних поршнів і кілець є економія витрат при відсутності необхідності заміни поршнів і кілець. Крім того, багато блоки занадто тонкі, щоб надійно вмістити їх без рукавів. І якщо ми говоримо про алюмінієвому блоці з вбудованими залізними гільзами, то обробка оригінальних гільз та встановлення нових (мокрого або сухого) може бути єдиним способом зберегти (або модифікувати) блок.
Модифікації продуктивності
Якщо ви встановлюєте сухі гільзи в блок для збільшення зсуву, ви можете видалити тільки стільки металу, перш ніж закінчити блок, щоб підтримати великі циліндричні гільзи. Одним із способів подолання цього обмеження є перетворення мокрою муфти. Існуючі циліндри піддаються механічній обробці, і на їх місці встановлюються мокрі рукава. Установка включає в себе великі модифікації блоку і вимагає точної обробки з ЧПУ, щоб він міг працювати з мокрими рукавами, але результати того варті. Оскільки охолоджуюча рідина знаходиться в безпосередньому контакті з зовнішньою частиною рукава, мокрі рукава зазвичай можуть витримувати набагато більш високу потужність і теплові навантаження. Отже, ви отримуєте підвищену міцність і надійність, а також більший зсув. Комплекти для переобладнання з мокрим рукавом доступні для деяких імпортних двигунів останньої моделі, а також для вітчизняних V8.
Установка гільзи сухого циліндра
Поради по установці з сухим рукавом
Одне з найважливіших рішень, які ви повинні будете прийняти при установці сухих рукавів, наскільки вдала посадка з натягом підходить для застосування. Алюмінієві блоки мають більшу теплове розширення, ніж чавунні, тому вони зазвичай вимагають більшої посадки з натягом, щоб гільзи не рухалися Так скільки перешкод вам потрібно? Більшості алюмінієвих блоків, як правило, потрібно близько 0,003–0,004 для посадки з натягом між втулками без фланця і блоком, щоб утримувати втулки на місці. Якщо блок може прийняти фланцеву гільзу, тоді вам може взагалі не знадобитися втручання. Гільзи можуть бути встановлені з мінімальними перешкодами (від .0005 до .001) і зафіксовані анаеробним герметиком. Герметик, такий як Loctite 518, наноситься на нижню третину циліндра, щоб утримувати його на місці і запобігати міграцію масла між нижнім кінцем гільзи і блоку. Все, що потрапляє між втулкою і блоком (будь то масло, відкладення вуглецю або навіть повітря), може перешкодити хорошій теплопередачі.
Для чавунних блоків з водяним охолодженням загальна рекомендація по установці сухих безфланцевых втулок полягає у використанні приблизно від 0,0015 до 0,002 посадкового місця. Однією з порад, що полегшують установку гільзи при поліпшенні теплопередачі, є легка відточування циліндра з зернистістю 280 після того, як він розточчя, щоб прийняти гільзу. Більш гладке покриття усередині отвору поліпшить контакт металу з металом між гільзою і блоком, коли гільза опинилася на місце.
Ремонт гільзи сухого цилиндраНа деяких двигунах малого об'єму з повітряним охолодженням (наприклад, на мотоциклах і невеликих двигунах) може знадобитися додаткова посадка з натягом, оскільки циліндри працюють при більш високих температурах. Ми чули про те, що виробники двигунів використовують від 0,006 до 0,008 для посадки з натягом, щоб гарантувати, що гільзи залишаються на місці.
Слід також пам'ятати, що якщо ви ремонтуєте тільки один пошкоджений циліндр в блоці, втулка може спотворити сусідні циліндри, особливо якщо ви використовуєте посадку з великою кількістю перешкод. В результаті можуть виникнути проблеми з ущільненням кілець, втратами на стиск і продувкою в сусідніх циліндрах.
Використання моментних пластин при розточці і доведенні блоку один із способів мінімізувати або виправити спотворення отвору циліндра. Насправді, для отримання дійсно хорошого покриття отвори, що є круглим і прямим, на багатьох тонкостінних блоках (з рукавами чи ні) можуть знадобитися обертають пластини. Встановіть динамометрическую пластину і прокладку головки блоку, а потім затягніть болти головки у відповідності з технічними характеристиками перед заточуванням.
Вимірювання завад
Для точного визначення величини перешкод вам знадобляться два виміри: середній зовнішній діаметр (OD) втулок і середній внутрішній діаметр (ID) отворів у блоці. Для вимірювання цих розмірів вам знадобиться точний мікрометр зовнішнього діаметра і мікрометр внутрішнього діаметра або вимірювач отвори.
Потім зробіть те ж саме для отвори. Виміряйте верхню, середню та нижню частини, потім поверніть вимірювач отвори або ідентифікаційний мікрофон на 90 градусів і повторіть. Знову ж таки, усредните числа разом. Розміри внутрішнього діаметра отвори повинні бути меншими, ніж розміри зовнішнього діаметра муфти, щоб створити посадку з натягом.
Відніміть середній ID отвори з зовнішнього діаметра муфти, щоб визначити посадку з натягом.
Більш проста установка
Старий шкільний спосіб установки сухого рукава полягав у тому, щоб помістити його в отвір, покласти шматок дерева поверх рукава, а потім вбити його молотком в блок. Можливо, це спрацювало багато років тому, коли розміри і зазори не настільки критичні, як сьогодні, але такого роду процедура установки не має місця в сучасних механічних майстерень.
Рекомендований спосіб установки рукавів це охолодження або заморожування рукавів і попередній нагрів блоку. Приміщення рукавів в домашню морозильну камеру зазвичай зменшує їх зовнішній діаметр приблизно на 0,002 Упаковка їх сухим льодом або обприскування невеликою кількістю рідкого азоту зменшить їх, як правило, на 0,003 або близько того. Це часто дозволяє втягувати рукава практично без особливих зусиль, знижуючи ризик пошкодження або деформації рукава. Невеликий підігрів блоку приблизно до 120 градусів також трохи розкриє отвори, що полегшує установку. Якщо вам потрібно докласти зусилля, щоб проштовхнути рукав на місце, не бийте по ньому молотком, використовуйте оправлення, щоб втиснути його.
і ось ще одна порада для високопродуктивних збирачів двигунів: зніміть напругу блоку після гільзи, встановивши блок на вібростіл і залишаючи його тремтіти з високою частотою протягом 15-30 хвилин. Кріогенна обробка блоку (заморожування до мінус 300 градусів за Фаренгейтом нижче нуля у тривалому циклі повільного заморожування і відтавання) є ще одним методом, який може зняти напругу з блоків і зменшити спотворення блоку.
Обробка циліндрів
Після встановлення гільз внутрішня частина циліндра може бути оброблена у відповідності з технічними вимогами. Для правильної посадки і ущільнення кілець потрібна обробка, яка забезпечує хорошу підтримку кілець, утримує масло і не вимагає тривалого періоду припрацювання. Для більшості останніх моделей і двигунів з високими експлуатаційними характеристиками це означає плато.
Обробка отвору плато це те, що всі типи кілець, в кінцевому рахунку, роблять, коли вони повністю посаджені, тому, чим ближче отвір може бути попередньо опрацьовано до стану, подібного плато, тим менше будуть зношуватися кільця і циліндри при обкатці двигуна, тим краще кільця заклеит з самого початку, і чим довше триватимуть кільця.
Для молібденових кілець можна використовувати двоступінчастий процес хонінгування, щоб досягти фінішної обробки. По-перше, вдосконалити за допомогою звичайного абразиву з зернистого карбіду кремнію 280. Потім закінчите, коротко торкнувшись отворів зернистістю №400 або зробивши кілька ударів абразивним нейлоновим хонинговальным інструментом або пензлем.
Якщо циліндри заточені алмазними камінням, ви можете обробити дрібнозернистий алмаз, дрібнозернистий остеклованный абразив або кисть, щоб обробити отвори.
Якщо ви не наносите на циліндри плато, то хонінгування з допомогою зернистості з карбіду кремнію 220 добре працює зі звичайними чавунними або хромованими кільцями. Використовуйте 280 зернистих каміння для кілець з молі, або 320 400 зернистих каміння для кілець молі, якщо двигун будується для гонок або продуктивності.
Після того, як циліндри були відшліфовані, не забудьте вичистити їх теплою водою з милом і щіткою, щоб видалити весь хонинговальный і металевий сміття. Дизельні мокрі гільзи
Якщо ви перебудовувати дизельний або промисловий двигун з мокрими гільзами, посадка з натягом не є проблемою. Більшість таких вкладишів являють собою просту установку з захистом від ковзання, і багато з них попередньо відповідають технічним умовам. Тим не менш, ви повинні звернути пильну увагу на стан зенківок в блоці, щоб вкладиші підтримувалися належним чином особливо, якщо двигун був відновлений раніше. Якщо зенкування, яке підтримує фланець вкладиша, пошкоджено або піддалася корозії, його необхідно повторно обробити, щоб правильно закріпити вкладиш.
Якщо старі вкладиші мають важкий вапняне покриття або накип зовні, сорочки охолодження в блоці, а також інша частина системи охолодження повинні бути очищені. Все, що прилипає до зовнішньої сторони вкладишів, може перешкоджати передачі тепла.
Багатьом дизельним двигунам останньої моделі потрібні гільзи циліндрів з індукційної загартуванням, ковкий чавун або інший високоякісний зносостійкий залізний сплав. Більш дешеві матеріали не витримають і, швидше за все, приведуть до швидкого зносу і передчасного виходу з ладу.

Основні
Країна виробникТуреччина
Код запчастини313Х055
СтанНовий
Користувацькі характеристики
Тип запчастиниСпецтехніка
Тип технікиНове
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 140 грн
Гільза двигуна Perkins RG на JCB 3CX, 4CX номер : 313Х055Гільза двигуна Perkins RG на JCB 3CX, 4CX номер : 313Х055
В наявності
1 140 грн
Купити
+380 (98) 709-80-08
Відділ продажу/сервісу
  • +380 (73) 709-80-08
  • +380 (68) 709-80-08
    Відділ продажу/сервісу
  • +380 (50) 787-90-77
    Відділ продажу/сервісу
  • +380 (97) 783-90-77
    Відділ продажу/сервісу

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner