Продавець ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВИС+" розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
55 відгуків
ТОВ "СПЕЦТЕХСЕРВИС+"
+380 (98) 709-80-08
+380 (73) 709-80-08
+380 (68) 709-80-08
Гільза двигуна на JCB 3CX/4CX (320/00001)
влево
  • Гільза двигуна на JCB 3CX/4CX (320/00001), фото 3
  • Гільза двигуна на JCB 3CX/4CX (320/00001), фото 4
вправо

Гільза двигуна на JCB 3CX/4CX (320/00001)

  • В наявності
  • Код: 320/00001

1 140 ₴

+380 (98) 709-80-08
Відділ продажу/сервісу
  • +380 (73) 709-80-08
  • +380 (68) 709-80-08
    Відділ продажу/сервісу
  • +380 (67) 727-80-08
    Відділ продажу/сервісу
повернення товару протягом 14 днів безкоштовно
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики

Гільза двигуна на JCB 3CX/4CX, каталожний номер: 320/00001

  Пошкоджені та зношені блоки двигуна з чавуну й алюмінію вже давно ремонтуються з використанням сухих гільз. Встановлення ремонтної гільзи часто може врятувати блок, якщо циліндр має надмірний знос конуса, або тріснув, подряп або іншим чином пошкоджений, і розточив пошкоджений циліндр. Аналогічно, щоб відновити циліндри до нових розмірів, всі циліндри в блоці можуть бути повторно втягнуті, якщо всі циліндри сильно зношені.
сухі циліндрові гільзи
Основною перевагою гільзи перед розточкою циліндрів і встановлення негабаритних поршнів і кілець є економія витрат, якщо немає потреби заміни поршнів і кілець. Крім того, багато блоків занадто тонкі, щоб надійно вмістити їх без рукавів. І якщо ми говоримо про алюмінієвий блок із вбудованими залізними гільзами, то обробка оригінальних гільз і встановлення нових (мокрих або сухих) може бути єдиним способом зберегти (або модифікувати) блок.
Модифікації продуктивності
Якщо ви встановлюєте сухі гільзи в блок для збільшення зміщення, ви можете видалити тільки стільки металу, перш ніж закінчити блок, щоб підтримати великі циліндричні гільзи. Одним зі способів подолання цього обмеження є перетворення мокрої муфти. Наявні циліндри піддаються механічній обробці, і на їхньому місці встановлюються мокрі рукави. Установлення містить великі модифікації блока та вимагає точного оброблення з ЧПК, щоб він міг працювати з мокрими рукавами, але результати того варті. Оскільки охолоджувальна рідина перебуває в безпосередньому контакті із зовнішньою частиною рукава, мокрі рукави зазвичай можуть витримувати набагато вищу потужність і теплові навантаження. Отже, ви отримуєте підвищену міцність і надійність, а також більше зміщення. Комплекти для переобладнання з мокрим рукавом доступні для деяких імпортних двигунів останньої моделі, а також для вітчизняних V8.
Встановлення гільзи сухого циліндра
Поради щодо встановлення із сухим рукавом
Одне з найважливіших рішень, які ви маєте прийняти під час встановлення сухих рукавів, наскільки відповідна посадка з натягом підходить для застосування. Алюмінієві блоки мають більше теплове розширення, ніж чавунні, тому вони зазвичай вимагають більшої посадки з натягом, щоб гільзи не рухалися Так скільки перешкод вам потрібно? Більшості алюмінієвих блоків зазвичай потрібно приблизно 0,003-0,004 ⁇ для посадки з натягом між втулками без фланця та блоком, щоб утримувати втулки на місці. Якщо блок може прийняти фланцеву гільзу, тоді вам може взагалі не знадобитися втручання. Гільзи можуть бути встановлені з мінімальними перешкодами (від.0005 до.001") і зафіксовані анаеробним герметиком. Герметик, як-от Loctite 518, наноситься на нижню третину циліндра, щоб утримувати його на місці та запобігати сеграції оливи між нижнім кінцем гільзи та блока. Все, що потрапляє між втулкою та блоком (будь то олія, відкладення вуглецю або навіть повітря), може перешкодити гарному теплопередаванню.
Для чавунних блоків із водяним охолодженням загальна рекомендація щодо встановлення сухих безфланцевих втулок полягає у використанні приблизно від 0,0015 до 0,002 посадкового місця. Однією з порад, що полегшують встановлення гільзи у разі поліпшення теплопередавання, є легке відточування циліндра з зернистістю 280 після того, як він розточений, щоб прийняти гільзу. Більш гладке покриття всередині отвору поліпшить контакт металу з металом між гільзою та блоком, коли гільза буде вставлена на місце.
Ремонт гільзи сухого циліндра На деяких двигунах малого об'єму з повітряним охолодженням (наприклад, на мотоциклах і невеликих двигунах) може знадобитися додаткова посадка з натягом, оскільки циліндри працюють за вищих температур. Ми чули про те, що виробники двигунів використовують від 0,006 до 0,008 для посадки з натягом, щоб гарантувати, що гільзи залишаються на місці.
Треба також пам'ятати, що якщо ви ремонтуєте тільки один пошкоджений циліндр у блоці, втулка може дещо спотворити сусідні циліндри, особливо якщо ви використовуєте посадку з великою кількістю перешкод. Унаслідок цього можуть виникнути проблеми з ущільненням кілець, втратами на стискання та продувкою в сусідніх циліндрах.
Використання моментних пластин під час розточування та доведення блока один зі способів мінімізувати або виправити спотворення отвору циліндра. Насправді для отримання дійсно гарного покриття отвору, яке є круглим і прямим, на багатьох тонкостінних блоках (з рукавами чи ні) можуть знадобитися обертальні пластини. Встановіть динамометричну пластину та прокладку головки на блок, а потім затягніть болти головки відповідно до технічних характеристик перед заточуванням.
Вимірювання перешкод
Для точного визначення величини перешкод вам знадобляться два виміри: середній зовнішній діаметр (OD) втулок і середній внутрішній діаметр (ID) отворів у блоці. Для вимірювання цих розмірів вам знадобиться точний мікрометр зовнішнього діаметра та мікрометр внутрішнього діаметра або вимірювач отвору.
Потім зробіть те саме для отвору. Виміряйте верхню, середню та нижню частини, потім поверніть вимірювач отвори або ідентифікаційний мікрофон на 90 градусів і повторіть. Знову ж, усередніть числа разом. Розміри внутрішнього діаметра отвору мають бути менші, ніж розміри зовнішнього діаметра муфти, щоб створити посадку з натягом.
Вирахуйте середній ID отвори із зовнішнього діаметра муфти, щоб визначити посадку з натягом.
Простіше встановлення
Старий шкільний спосіб встановлення сухого рукава був у тому, щоб помістити його в отвір, покласти шматок дерева поверх рукава, а потім вбити його молотком у блок. Можливо, цескітнуло багато років тому, коли розміри та проміжки не такі критичні, як сьогодні, але такої процедури встановлення не має місця в сучасних механічних майстернях.
Рекомендований спосіб встановлення рукавів — це охолодження або заморожування рукавів і попереднє нагрівання блока. Поміщення рукавів у домашню морозильну камеру зазвичай зменшує їх зовнішній діаметр приблизно на 0,002 Паковання їх сухим льодом або обприскування невеликою кількістю рідкого азоту зменшить їх, зазвичай, на 0,003 або приблизно того. Це часто дає змогу втягувати рукави практично без особливих зусиль, знижуючи ризик пошкодження або деформації рукава. Невеликий підігрів блока приблизно до 120 градусів також трохи розкриє отвори, спрощуючи встановлення. Якщо вам потрібно докласти зусилля, щоб проштовхнути рукав на місце, не бийте по ньому молотком, використовуйте оправу, щоб втиснути його.
і Ось ще одна порада для високопродуктивних збирачів двигунів: зніміть напругу блока після гільзи, встановивши блок на вібростол і залишаючи його тремтіти з високою частотою впродовж 15-30 хвилин. Криогенне оброблення блока (заморожування до мінус 300 градусів за Фаренгейтом нижче нуля в тривалому циклі повільного заморожування та відтавання) є ще одним методом, який може зняти напруження з блоків і зменшити спотворення блока.
Оздоблення циліндрів
Після встановлення гільз внутрішня частина циліндра може бути оброблена відповідно до технічних вимог. Для правильної посадки та ущільнення кілець потрібне оздоблення, яке забезпечує добру підтримку кілець, утримує оливу та не вимагає тривалого періоду припрацювання. Для більшості останніх моделей і двигунів із високими експлуатаційними характеристиками це означає плато.
Оздоблення отвору плато — це те, що всі типи кілець, зрештою, виробляють, коли вони повністю посаджені, тому, чим ближче отвір може бути попередньо оброблений до стану, подібного плато, тим менше зношуватимуться кільця й циліндри під час обкатування двигуна, тим краще кільця заклеїть із самого початку, і чим довше будуть тривати кільця.
Для молібденових кілець можна використовувати двоступеневий процес хонінгування, щоб досягти фінішного оброблення. По-перше, відточити за допомогою звичайного абразиву з зернистого карбіду кремнію 280. Потім закінчите, коротко торкнувшись отворів зернистістю No400 або зробивши кілька ударів абразивним нейлоновим хонінгувальним інструментом або пензлем.
Якщо циліндри заточені алмазними каменями, ви можете обробити дрібнозернистий алмаз, дрібнозернистий остеклований абразив або пензель, щоб обробити отвори.
Якщо ви не наносите на циліндри плато, то хонінгування за допомогою зернистості з карбіду кремнію 220 добре працює зі звичайними чавунними або хромованими кільцями. Використовуйте 280 зернистих каменів для кілець із молі або 320 400 зернистих каменів для кілець молі, якщо двигун будується для перегонів або продуктивності.
Після того, як циліндри були відшліфовані, не забудьте вичистити їх теплою водою з милом і щіткою, щоб видалити все хонінгове та металеве сміття. Дизельні мокрі гільзи
Якщо ви перебудовуєте дизельний або промисловий двигун із мокрими гільзами, посадка з натягом не є проблемою. Більшість таких вкладок є простим встановленням із захистом від ковзання, і багато з них попередньо відповідають технічним умовам. Проте ви маєте звернути пильну увагу на станзенків у блоці, щоб вкладки зберігалися належним способом особливо, якщо двигун був відновлений раніше. Якщо зенкування, яке підтримує фланець вкладки, пошкоджене або піддавалося корозії, його необхідно повторно обробити, щоб правильно закріпити вкладку.
Якщо старі вкладки мають важке вапняне покриття або накип зовні, сорочки охолодження в блоці, а також інша частина системи охолодження мають бути очищені. Все, що прилипає до зовнішньої сторони вкладок, може перешкоджати передаванню тепла.
Багатьом дизельним двигунам останньої моделі потрібні гільзи циліндрів з індукційним загартуванням, ковкий чавун або інший високоякісний зносостійкий залізний сплав. дешевші матеріали не витримають і, найімовірніше, призведуть до швидкого зносу та передчасного виходу з ладу.

ЗАПЧАСТИ ДЛЯ РУХУ

Тут вказані внутрішні деталі двигуна JCB DIESELMAX, Perkins, для екскаватора-навантажувача JCB 3CX - 4CX і їхні елементи.

Якщо Ви не знайшли потрібну деталь у списку, Ви можете зв'язатися з нами за телефоном або написати запит через форму на сайті — ми знайдемо те, що Вам потрібно!

Найменування Артикул
Колінвал у зборі 320/09256
Шестірня колінвала 320/03132
Набір кілець, стандарт 320/09211
Поршень у зборі, стандарт 320/09213, 320/09299
Шатун у зборі 320/03114
Втулка верхньої головки шатуна 320/03017
Шатунний болт 320/03040
Шатунні вкладки, стандартний розмір 320/09205
Комплект вкладок корінних, стандарт 320/09335
Напівкільця колінвала, стандарт 320/09208
Блок циліндрів 320/01800
ГБЦ у зборі 320/09246
Розподіл у зборі 320/03681
Штанга штовхача 320/03677
Штовхач клапана 320/03524
Седло клапана впускного 320/02594
Сідло клапана випускного 320/02596
Клапан впускной 320/03612
Клапан випускний 320/03616
Клапанна пружина 320/03674
Маслоснімний ковпачок 320/03533
Тарілка клапанної пружини 320/03689
Сухар клапана 320/03528
Вісь коромислу в зборі 320/03649
Вісь коромислу 320/03617
Коротно випускного клапана 320/03650
Коротно впускного клапана 320/03653
Шайба між коромислами 320/03523
Регулятор зазор 320/03666
Насос водяний 320/04542
Кришка розширювального бачка 477/00223
Розширювальний бачок, з датчиком 128/15479
Розширювальний бачок, без датчика 128/15313
Радіатор (3CX) 30/915200
Радіатор (3CX SUPER, 4CX) 30/915200
Патрубок радіатора верхній (3CX) 834/10989
Патрубок радіатора нижній, без датчика (3CX) 834/10991
Патрубок радіатора нижній, з датчиком (3CX) 834/11120
Патрубок радіатора верхній (3CX SUPER, 4CX) 834/10990
Патрубок радіатора нижній, без датчика (3CX SUPER, 4CX) 834/10992
Патрубок радіатора нижній, з датчиком (3CX SUPER, 4CX) 834/11107
Патрубок системи охолодження (до двигуна) 320/04547
Натягувач приводного ременя 320/08759
Ролик приводного ременя (D= 79 мм) 320/08724
Ролик приводного ременя (D=124 мм) 320/08624
Крильчатка вентилятора 20 30/925526
Крильчатка вентилятора 21 30/925525
Ремінь, довжина=1855 320/08599
Ремінь, довжина=1929 320/08647
Ремінь, довжина=1941 320/08646
Ремінь, довжина=1955 320/08601
Ремінь, довжина=1981 320/08552
Ремінь, довжина=1988 320/08603
Ремінь, довжина=1995 320/08609
Ремінь, довжина=2002 320/08608
Ремінь, довжина=2011 320/08604
Ремінь, довжина=2079 320/08672
Ремінь, довжина=2093 320/08605
Ремінь, довжина=2110  
  320/08600
Ремінь, довжина=2141 320/08607
Стартер 320/09452
Втягувальний стартер 714/40302
Датчик тиску оливи 320/04046
Датчик холодного пуску 320/04554
Датчик температури охолоджувальної рідини 320/04558
Датчик температури, блакитний. 320/04588
Датчик клапана відсічення паливн 716/30255
Нижній набір прокладок 320/09383
Верхній набір прокладок 320/09217
Прокладка ГБЦ (стандарт) 320/02608
Передний сальник коленвала 320/03119
Задний сальник коленвала 320/03029
Прокладка між ТНВД і корпусом двигуна 320/06519
Прокладка між турбіною та впускним колектором 320/06053
Прокладка між турбіною та глушником 320/06036
Набір прокладок клапанної кришки 320/09200
Прокладка клапанної кришки 320/07580
Прокладка оливооохолодника 320/04113
Прокладка випускного колектора 320/06249
Прокладка впускного колектора 320/05550
Прокладка водяного насоса 320/04510
Прокладка піддона 320/09219
Насос підкачування палива 320/07201
ТНВД 68,6 kW 320/06738
ТНВД 68,6 kW 320/06738
ТНВД 74,2 kW 320/06739
Форсунка 320/06825
Трубка паливна (ТНВД-форсунки 1,2) 320/06580
Трубка паливна (ТНВД-форсунки 3,4) 320/06583
Трубка паливна (зворотна) 320/07192
Трубка паливна (фільтр-ТНВД) 320/07087
Трубка паливна (насос підкачування-фільтр) 320/07059
Трубка контролю тиску наддуву 320/06576
Тросик газу з ручкою 910/60236
Тросик газу без ручки 910/60216
Пружина тросика газа 814/10179
Оливний насос 320/04186
Піддон картера 320/04291
Радіатор оливний 30/925615
Кришка оливозливної горловини 320/04090
Олія охолоджувач (елемент) 320/04138
Оливний щуп 320/04249
Вакуумний насос 160/15137
Турбина 320/06047
Шпилька кріплення турбіни до впускного колектора, М8х75 320/06007
Шпилька кріплення турбіни до глушника, М10х37 826/11384

5 кроків для швидкого замовлення

1.  Для замовлення будь-якого товару заповніть форму на сайті та вкажіть свої контактні дані

2.  Наш консультант оперативно зв'яжеться з Вами для уточнення всіх reансів, крикуйте дзвінка в течії максимум 2 годин.

3.  Щоб заощадити кошти клієнта на комісію під час накладеної платежі, ми відправляємо запчастини і комплектуючі після 100% передоплати.

4.  У середньому термін доставки становить від 1 до 3 х днів.

5.  Заказки приймаються цілу добу з 9:00 до кімнат, відправлення не більш ніж 3 х діб після оформлення замовлення.

ДОЛАЙТЕ ПОКУПКИ КОМФОРТНО І БЕЗПЕЧНО   ! 

Основні
Країна виробникТуреччина
Код запчастини320/00001
СтанНовий
Користувацькі характеристики
Тип запчастиниСпецтехніка
Тип технікиНове
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 140 ₴
Гільза двигуна на JCB 3CX/4CX (320/00001)Гільза двигуна на JCB 3CX/4CX (320/00001)
В наявності
1 140 ₴
+380 (98) 709-80-08
Відділ продажу/сервісу
  • +380 (73) 709-80-08
  • +380 (68) 709-80-08
    Відділ продажу/сервісу
  • +380 (67) 727-80-08
    Відділ продажу/сервісу

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner