1 140 ₴
Гільза двигуна на JCB 3CX/4CX, каталожний номер: 320/00001
Пошкоджені та зношені блоки двигуна з чавуну й алюмінію вже давно ремонтуються з використанням сухих гільз. Встановлення ремонтної гільзи часто може врятувати блок, якщо циліндр має надмірний знос конуса, або тріснув, подряп або іншим чином пошкоджений, і розточив пошкоджений циліндр. Аналогічно, щоб відновити циліндри до нових розмірів, всі циліндри в блоці можуть бути повторно втягнуті, якщо всі циліндри сильно зношені.
сухі циліндрові гільзи
Основною перевагою гільзи перед розточкою циліндрів і встановлення негабаритних поршнів і кілець є економія витрат, якщо немає потреби заміни поршнів і кілець. Крім того, багато блоків занадто тонкі, щоб надійно вмістити їх без рукавів. І якщо ми говоримо про алюмінієвий блок із вбудованими залізними гільзами, то обробка оригінальних гільз і встановлення нових (мокрих або сухих) може бути єдиним способом зберегти (або модифікувати) блок.
Модифікації продуктивності
Якщо ви встановлюєте сухі гільзи в блок для збільшення зміщення, ви можете видалити тільки стільки металу, перш ніж закінчити блок, щоб підтримати великі циліндричні гільзи. Одним зі способів подолання цього обмеження є перетворення мокрої муфти. Наявні циліндри піддаються механічній обробці, і на їхньому місці встановлюються мокрі рукави. Установлення містить великі модифікації блока та вимагає точного оброблення з ЧПК, щоб він міг працювати з мокрими рукавами, але результати того варті. Оскільки охолоджувальна рідина перебуває в безпосередньому контакті із зовнішньою частиною рукава, мокрі рукави зазвичай можуть витримувати набагато вищу потужність і теплові навантаження. Отже, ви отримуєте підвищену міцність і надійність, а також більше зміщення. Комплекти для переобладнання з мокрим рукавом доступні для деяких імпортних двигунів останньої моделі, а також для вітчизняних V8.
Встановлення гільзи сухого циліндра
Поради щодо встановлення із сухим рукавом
Одне з найважливіших рішень, які ви маєте прийняти під час встановлення сухих рукавів, наскільки відповідна посадка з натягом підходить для застосування. Алюмінієві блоки мають більше теплове розширення, ніж чавунні, тому вони зазвичай вимагають більшої посадки з натягом, щоб гільзи не рухалися Так скільки перешкод вам потрібно? Більшості алюмінієвих блоків зазвичай потрібно приблизно 0,003-0,004 ⁇ для посадки з натягом між втулками без фланця та блоком, щоб утримувати втулки на місці. Якщо блок може прийняти фланцеву гільзу, тоді вам може взагалі не знадобитися втручання. Гільзи можуть бути встановлені з мінімальними перешкодами (від.0005 до.001") і зафіксовані анаеробним герметиком. Герметик, як-от Loctite 518, наноситься на нижню третину циліндра, щоб утримувати його на місці та запобігати сеграції оливи між нижнім кінцем гільзи та блока. Все, що потрапляє між втулкою та блоком (будь то олія, відкладення вуглецю або навіть повітря), може перешкодити гарному теплопередаванню.
Для чавунних блоків із водяним охолодженням загальна рекомендація щодо встановлення сухих безфланцевих втулок полягає у використанні приблизно від 0,0015 до 0,002 посадкового місця. Однією з порад, що полегшують встановлення гільзи у разі поліпшення теплопередавання, є легке відточування циліндра з зернистістю 280 після того, як він розточений, щоб прийняти гільзу. Більш гладке покриття всередині отвору поліпшить контакт металу з металом між гільзою та блоком, коли гільза буде вставлена на місце.
Ремонт гільзи сухого циліндра На деяких двигунах малого об'єму з повітряним охолодженням (наприклад, на мотоциклах і невеликих двигунах) може знадобитися додаткова посадка з натягом, оскільки циліндри працюють за вищих температур. Ми чули про те, що виробники двигунів використовують від 0,006 до 0,008 для посадки з натягом, щоб гарантувати, що гільзи залишаються на місці.
Треба також пам'ятати, що якщо ви ремонтуєте тільки один пошкоджений циліндр у блоці, втулка може дещо спотворити сусідні циліндри, особливо якщо ви використовуєте посадку з великою кількістю перешкод. Унаслідок цього можуть виникнути проблеми з ущільненням кілець, втратами на стискання та продувкою в сусідніх циліндрах.
Використання моментних пластин під час розточування та доведення блока один зі способів мінімізувати або виправити спотворення отвору циліндра. Насправді для отримання дійсно гарного покриття отвору, яке є круглим і прямим, на багатьох тонкостінних блоках (з рукавами чи ні) можуть знадобитися обертальні пластини. Встановіть динамометричну пластину та прокладку головки на блок, а потім затягніть болти головки відповідно до технічних характеристик перед заточуванням.
Вимірювання перешкод
Для точного визначення величини перешкод вам знадобляться два виміри: середній зовнішній діаметр (OD) втулок і середній внутрішній діаметр (ID) отворів у блоці. Для вимірювання цих розмірів вам знадобиться точний мікрометр зовнішнього діаметра та мікрометр внутрішнього діаметра або вимірювач отвору.
Потім зробіть те саме для отвору. Виміряйте верхню, середню та нижню частини, потім поверніть вимірювач отвори або ідентифікаційний мікрофон на 90 градусів і повторіть. Знову ж, усередніть числа разом. Розміри внутрішнього діаметра отвору мають бути менші, ніж розміри зовнішнього діаметра муфти, щоб створити посадку з натягом.
Вирахуйте середній ID отвори із зовнішнього діаметра муфти, щоб визначити посадку з натягом.
Простіше встановлення
Старий шкільний спосіб встановлення сухого рукава був у тому, щоб помістити його в отвір, покласти шматок дерева поверх рукава, а потім вбити його молотком у блок. Можливо, цескітнуло багато років тому, коли розміри та проміжки не такі критичні, як сьогодні, але такої процедури встановлення не має місця в сучасних механічних майстернях.
Рекомендований спосіб встановлення рукавів — це охолодження або заморожування рукавів і попереднє нагрівання блока. Поміщення рукавів у домашню морозильну камеру зазвичай зменшує їх зовнішній діаметр приблизно на 0,002 Паковання їх сухим льодом або обприскування невеликою кількістю рідкого азоту зменшить їх, зазвичай, на 0,003 або приблизно того. Це часто дає змогу втягувати рукави практично без особливих зусиль, знижуючи ризик пошкодження або деформації рукава. Невеликий підігрів блока приблизно до 120 градусів також трохи розкриє отвори, спрощуючи встановлення. Якщо вам потрібно докласти зусилля, щоб проштовхнути рукав на місце, не бийте по ньому молотком, використовуйте оправу, щоб втиснути його.
і Ось ще одна порада для високопродуктивних збирачів двигунів: зніміть напругу блока після гільзи, встановивши блок на вібростол і залишаючи його тремтіти з високою частотою впродовж 15-30 хвилин. Криогенне оброблення блока (заморожування до мінус 300 градусів за Фаренгейтом нижче нуля в тривалому циклі повільного заморожування та відтавання) є ще одним методом, який може зняти напруження з блоків і зменшити спотворення блока.
Оздоблення циліндрів
Після встановлення гільз внутрішня частина циліндра може бути оброблена відповідно до технічних вимог. Для правильної посадки та ущільнення кілець потрібне оздоблення, яке забезпечує добру підтримку кілець, утримує оливу та не вимагає тривалого періоду припрацювання. Для більшості останніх моделей і двигунів із високими експлуатаційними характеристиками це означає плато.
Оздоблення отвору плато — це те, що всі типи кілець, зрештою, виробляють, коли вони повністю посаджені, тому, чим ближче отвір може бути попередньо оброблений до стану, подібного плато, тим менше зношуватимуться кільця й циліндри під час обкатування двигуна, тим краще кільця заклеїть із самого початку, і чим довше будуть тривати кільця.
Для молібденових кілець можна використовувати двоступеневий процес хонінгування, щоб досягти фінішного оброблення. По-перше, відточити за допомогою звичайного абразиву з зернистого карбіду кремнію 280. Потім закінчите, коротко торкнувшись отворів зернистістю No400 або зробивши кілька ударів абразивним нейлоновим хонінгувальним інструментом або пензлем.
Якщо циліндри заточені алмазними каменями, ви можете обробити дрібнозернистий алмаз, дрібнозернистий остеклований абразив або пензель, щоб обробити отвори.
Якщо ви не наносите на циліндри плато, то хонінгування за допомогою зернистості з карбіду кремнію 220 добре працює зі звичайними чавунними або хромованими кільцями. Використовуйте 280 зернистих каменів для кілець із молі або 320 400 зернистих каменів для кілець молі, якщо двигун будується для перегонів або продуктивності.
Після того, як циліндри були відшліфовані, не забудьте вичистити їх теплою водою з милом і щіткою, щоб видалити все хонінгове та металеве сміття. Дизельні мокрі гільзи
Якщо ви перебудовуєте дизельний або промисловий двигун із мокрими гільзами, посадка з натягом не є проблемою. Більшість таких вкладок є простим встановленням із захистом від ковзання, і багато з них попередньо відповідають технічним умовам. Проте ви маєте звернути пильну увагу на станзенків у блоці, щоб вкладки зберігалися належним способом особливо, якщо двигун був відновлений раніше. Якщо зенкування, яке підтримує фланець вкладки, пошкоджене або піддавалося корозії, його необхідно повторно обробити, щоб правильно закріпити вкладку.
Якщо старі вкладки мають важке вапняне покриття або накип зовні, сорочки охолодження в блоці, а також інша частина системи охолодження мають бути очищені. Все, що прилипає до зовнішньої сторони вкладок, може перешкоджати передаванню тепла.
Багатьом дизельним двигунам останньої моделі потрібні гільзи циліндрів з індукційним загартуванням, ковкий чавун або інший високоякісний зносостійкий залізний сплав. дешевші матеріали не витримають і, найімовірніше, призведуть до швидкого зносу та передчасного виходу з ладу.
Тут вказані внутрішні деталі двигуна JCB DIESELMAX, Perkins, для екскаватора-навантажувача JCB 3CX - 4CX і їхні елементи.
Якщо Ви не знайшли потрібну деталь у списку, Ви можете зв'язатися з нами за телефоном або написати запит через форму на сайті — ми знайдемо те, що Вам потрібно!
Найменування | Артикул |
Колінвал у зборі | 320/09256 |
Шестірня колінвала | 320/03132 |
Набір кілець, стандарт | 320/09211 |
Поршень у зборі, стандарт | 320/09213, 320/09299 |
Шатун у зборі | 320/03114 |
Втулка верхньої головки шатуна | 320/03017 |
Шатунний болт | 320/03040 |
Шатунні вкладки, стандартний розмір | 320/09205 |
Комплект вкладок корінних, стандарт | 320/09335 |
Напівкільця колінвала, стандарт | 320/09208 |
Блок циліндрів | 320/01800 |
ГБЦ у зборі | 320/09246 |
Розподіл у зборі | 320/03681 |
Штанга штовхача | 320/03677 |
Штовхач клапана | 320/03524 |
Седло клапана впускного | 320/02594 |
Сідло клапана випускного | 320/02596 |
Клапан впускной | 320/03612 |
Клапан випускний | 320/03616 |
Клапанна пружина | 320/03674 |
Маслоснімний ковпачок | 320/03533 |
Тарілка клапанної пружини | 320/03689 |
Сухар клапана | 320/03528 |
Вісь коромислу в зборі | 320/03649 |
Вісь коромислу | 320/03617 |
Коротно випускного клапана | 320/03650 |
Коротно впускного клапана | 320/03653 |
Шайба між коромислами | 320/03523 |
Регулятор зазор | 320/03666 |
Насос водяний | 320/04542 |
Кришка розширювального бачка | 477/00223 |
Розширювальний бачок, з датчиком | 128/15479 |
Розширювальний бачок, без датчика | 128/15313 |
Радіатор (3CX) | 30/915200 |
Радіатор (3CX SUPER, 4CX) | 30/915200 |
Патрубок радіатора верхній (3CX) | 834/10989 |
Патрубок радіатора нижній, без датчика (3CX) | 834/10991 |
Патрубок радіатора нижній, з датчиком (3CX) | 834/11120 |
Патрубок радіатора верхній (3CX SUPER, 4CX) | 834/10990 |
Патрубок радіатора нижній, без датчика (3CX SUPER, 4CX) | 834/10992 |
Патрубок радіатора нижній, з датчиком (3CX SUPER, 4CX) | 834/11107 |
Патрубок системи охолодження (до двигуна) | 320/04547 |
Натягувач приводного ременя | 320/08759 |
Ролик приводного ременя (D= 79 мм) | 320/08724 |
Ролик приводного ременя (D=124 мм) | 320/08624 |
Крильчатка вентилятора 20 | 30/925526 |
Крильчатка вентилятора 21 | 30/925525 |
Ремінь, довжина=1855 | 320/08599 |
Ремінь, довжина=1929 | 320/08647 |
Ремінь, довжина=1941 | 320/08646 |
Ремінь, довжина=1955 | 320/08601 |
Ремінь, довжина=1981 | 320/08552 |
Ремінь, довжина=1988 | 320/08603 |
Ремінь, довжина=1995 | 320/08609 |
Ремінь, довжина=2002 | 320/08608 |
Ремінь, довжина=2011 | 320/08604 |
Ремінь, довжина=2079 | 320/08672 |
Ремінь, довжина=2093 | 320/08605 |
Ремінь, довжина=2110 | |
320/08600 | |
Ремінь, довжина=2141 | 320/08607 |
Стартер | 320/09452 |
Втягувальний стартер | 714/40302 |
Датчик тиску оливи | 320/04046 |
Датчик холодного пуску | 320/04554 |
Датчик температури охолоджувальної рідини | 320/04558 |
Датчик температури, блакитний. | 320/04588 |
Датчик клапана відсічення паливн | 716/30255 |
Нижній набір прокладок | 320/09383 |
Верхній набір прокладок | 320/09217 |
Прокладка ГБЦ (стандарт) | 320/02608 |
Передний сальник коленвала | 320/03119 |
Задний сальник коленвала | 320/03029 |
Прокладка між ТНВД і корпусом двигуна | 320/06519 |
Прокладка між турбіною та впускним колектором | 320/06053 |
Прокладка між турбіною та глушником | 320/06036 |
Набір прокладок клапанної кришки | 320/09200 |
Прокладка клапанної кришки | 320/07580 |
Прокладка оливооохолодника | 320/04113 |
Прокладка випускного колектора | 320/06249 |
Прокладка впускного колектора | 320/05550 |
Прокладка водяного насоса | 320/04510 |
Прокладка піддона | 320/09219 |
Насос підкачування палива | 320/07201 |
ТНВД 68,6 kW | 320/06738 |
ТНВД 68,6 kW | 320/06738 |
ТНВД 74,2 kW | 320/06739 |
Форсунка | 320/06825 |
Трубка паливна (ТНВД-форсунки 1,2) | 320/06580 |
Трубка паливна (ТНВД-форсунки 3,4) | 320/06583 |
Трубка паливна (зворотна) | 320/07192 |
Трубка паливна (фільтр-ТНВД) | 320/07087 |
Трубка паливна (насос підкачування-фільтр) | 320/07059 |
Трубка контролю тиску наддуву | 320/06576 |
Тросик газу з ручкою | 910/60236 |
Тросик газу без ручки | 910/60216 |
Пружина тросика газа | 814/10179 |
Оливний насос | 320/04186 |
Піддон картера | 320/04291 |
Радіатор оливний | 30/925615 |
Кришка оливозливної горловини | 320/04090 |
Олія охолоджувач (елемент) | 320/04138 |
Оливний щуп | 320/04249 |
Вакуумний насос | 160/15137 |
Турбина | 320/06047 |
Шпилька кріплення турбіни до впускного колектора, М8х75 | 320/06007 |
Шпилька кріплення турбіни до глушника, М10х37 | 826/11384 |
5 кроків для швидкого замовлення
1. Для замовлення будь-якого товару заповніть форму на сайті та вкажіть свої контактні дані
2. Наш консультант оперативно зв'яжеться з Вами для уточнення всіх reансів, крикуйте дзвінка в течії максимум 2 годин.
3. Щоб заощадити кошти клієнта на комісію під час накладеної платежі, ми відправляємо запчастини і комплектуючі після 100% передоплати.
4. У середньому термін доставки становить від 1 до 3 х днів.
5. Заказки приймаються цілу добу з 9:00 до кімнат, відправлення не більш ніж 3 х діб після оформлення замовлення.
ДОЛАЙТЕ ПОКУПКИ КОМФОРТНО І БЕЗПЕЧНО !
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Туреччина |
Код запчастини | 320/00001 |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Тип запчастини | Спецтехніка |
Тип техніки | Нове |