19 200 ₴
Гідротрансформатор для КПП (ГТР) на JCB 3CX, 4CX номер: 04/600784, 04/600580 від компанії "АНАК ТРЕЙД"
Гідротрансформатор передає потужність від двигуна до коробки передач.
зображення турбіни автоматично коробки передач,без гідротрансформатора ваша автоматична коробка передач не працюватиме.
Екскаватори JCB з автоматичною коробкою передач не мають зчеплень, тому їм потрібен спосіб, що дає змогу двигуну і далі працювати, поки колеса та шестерні в коробці передач зупиняються. Екскаватори з механічною коробкою передач використовують зчеплення, яке вимикає двигун від коробки передач. Автоматичні коробки передач використовують гідротрансформатор.
Гідротрансформатор — це муфта, яка спирається на гідродинаміку рідини, що дає двигуну обертатися независимо от трансмісії.
Коли двигун працює на холостому ходу, наприклад, у разі стоп-сигналу, величина крутного моменту, що проходить через гідротрансформатор, невелика, але все ж досить, щоб потрібно деяке натискання на педаль гальма, щоб зупинити екскаватор від повзучості. Коли ви відпускаєте гальмо і натискаєте на газ, двигун прискорюється й накачує більше рідини в гідротрансформатор, викликаючи передавання більшої потужності (крутного момента) на колеса.
Як працює гідротрансформатор?
У гідротрансформаторі є три основні частини.
1. Робоче колесо
Перша частина вузла гідротрансформатора називається робочим колесом, також відомим як насос. Він заповнений рідиною й обертається разом з колінчастим валом двигуна. Чим швидше він обертається, тим більше сили створюється, оскільки рідина тече через неї швидше та сильніше.
2. Турбіна
Робоче колесо виштовхує рідину у вузол лопатей, званий турбіною Турбіна розташована навпроти робочого колеса й обертається, коли рідина з робочого колеса потрапляє на її лопаті. Коли рідина протікає через турбіну, вона багаторазово переноситься із зовнішньої секції у внутрішню секцію турбіни, а потім повертається в робоче колесо. Ця постійна циркуляція рідини з робочого колеса в турбіну, а потім назад у робоче колесо, створює «зчеплення» рідини.
3. Статор
Статор реверсує рідину та відправляє її назад у робоче колесо, у такий спосіб сповільнюючи рідину. У міру того як трансмісійна рідина повертається в робоче колесо, щоб підтримувати цикл, саме там створюється крутний момент. У цей момент рідина тече в іншому напрямку, ніж було спочатку, коли вона випускала з робочого колеса. Це те місце, де входить статор. Статор — це ще одна серія ребер, розташованих між двома турбінами на валу трансмісії. Його лопаті розташовані під кутом так, що, коли трансмісійна рідина потрапляє в них, вона змінює напрямок і спрямовується назад до робочого колеса. Коли екскаватор зупиняється, одностороння «муфта» статора призводить до того, що він припиняє обертання, що призводить до розриву гідродинамічного контуру.
зображення гідротрансформатора в деталях під час ремонту. поряд із робочим колесом, турбіною та статором передбачені три етапи роботи.
1. ларек
Двигун подає живлення на робоче колесо, але робоче колесо не обертається, тому що водій утримує тиск на гальмо, наприклад, під час стоп-сигналу. Транспортний засіб не рухається, але він не ковхне.
2. Пришвидшення
Пришвидшення відбувається, коли водій знімає ногу з гальма та натискає на педаль газу. Робоче колесо починає обертатися швидше, і між робочим колесом і швидкістю турбіни є велика різниця. Це створює крутний момент, а перетворювач робить множення крутного моменту, який необхідний для прискорення.
3. Зчеплення
Коли техніка досягає крейсерської швидкості, турбіна обертається приблизно з той зі швидкістю, що й робоче колесо, і накопичення крутного моменту припиняється. На цього етапі гідротрансформатор являє собою просто гідравлічну муфту. Автоматична трансмісія використовує так звану муфту блокування, щоб «зафіксувати» турбіну на робочому колесі. Це виключає втрату потужності та забезпечує плавний рух екскаватора JCB. Оскільки робоче колесо встановлене на корпусі гідротрансформатора, а перетворювач з'єднаний з двигуном, робоче колесо отримує мощность от двигуна. Турбіна з'єднана з вихідним валом, який передає потужність на трансмісію. Ось чому ви можете відчувати тремтіння або тремтіння, коли щось не так із гідротрансформатором.
Проблеми з трансмісією можуть бути через гідротрансформатор
Проблеми з перетворювачем крутного моменту можуть бути неправильно пояснені як симптоми несправного передавання.
Не думайте, що вам потрібен дорогий ремонт або повна заміна коробки передач.
Точний діагноз від кваліфікованого, чесного фахівця з трансмісії розповість вам, у чому проблема і який ремонт вам потрібен. Звичайно, заміна гідротрансформатора не дешева, але вона безперечно дешевша, ніж нова коробка передач. Діагностика причину проблеми передавання нелегка. Місцеві фахівці компанії "АНАК ТРЕЙД" можуть допомогти. Це може бути просто витік рідини або щось зовсім інше наш огляд і діагностика коробки передач допоможуть нам знайти проблеми й порекомендувати правильні послуги.
Ознаки несправності гідротрансформатора дуже схожі на несправність коробки передач. Ось деякі речі, які потрібно знати.
Ганчірка та тремтіння
Якщо ваш екскаватор трясеться й подрібнює, це може означати, що блокувальна муфта виходить із ладу або потребує регулювання. Ви відчуватимете тремтіння екскаватора зі швидкістю приблизно 35-45 км на годину. Це проблема, яку ви не можете пропустити. Таке відчуття, що ти їдеш тертою ґрунтовою дорогою з безліччю маленьких грядок. Зношена блокувальна муфта може зробити перехід від прискорення до крейсерської швидкості, щонайменше, незручним і це ознака того, що вам потрібно перевірити свою трансмісію Якщо ваш екскаватор регулярно перегрівається, це може бути ознакою низького рівня оливи в трансмісії. Низький рівень рідини призводить до низького тиску, що означає, що гідротрансформатор не може виконувати свою роботу. Крім того, низький рівень рідини може призвести до несправності гідротрансформатора. Якщо перетворювач перегрівається, він не зможе передавати потужність від двигуна до коробки передач. Це призводить до поганого пришвидшення і надмірному зносу коробки передач.
прослизання
Пошкоджений плавець у гідротрансформаторі може викликати збої в роботі коробки передач під час її перемикання або внаслідок повного зриву коробки передач. Це відбувається через те, що крутить момент двигуна не перетворюється на гідравлічну тиск, необхідний для перемикання передач. Прослизання також може бути викликаний занадто малим або занадто великою кількістю рідини в коробці передач.
Дивні звуки завжди є ознакою чогось неприємного будь-які дивні звуки, як-от клацання, обертання, стукіт або няття, вказують на можливі проблеми з гідротрансформатором або коробкою передач. У будь-якому у разі, ви не узнаете, поки що обратите увагу на ці шуми, не прислухайтеся й не зверніться до кваліфікованого фахівця з коробки.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Туреччина |
Стан | Новий |
Код запчастини | 04/600784, 04/600580 |
Користувацькі характеристики | |
Виробник | ANAC |
Тип запчастини | Спецтехніка |
Тип техніки | Нове |
Модель | 3CX/4CX |