26 800 ₴
Радіатор охолодження двигуна на JCB номер: 332/C5000
Перегрівання двигуна — одна з основних причин зламання екскаватора на дорозі, через які ви можете опинитися в складному положенні та створити велике навантаження на трансмісію та двигун. Перегрівання викликане несправністю системи охолодження двигуна.
Дуже важливо піклуватися про свій автомобіль, щоб запобігти дорогим поломкам і відмові системи в майбутньому. Якщо ви виявите, що ваш екскаватор перегрівається, горить індикатор температури або не працює нагрівач, важливо негайно доставити екскаватор у надійне місце Спецтехсервіс+.
Деякі виробники охолоджувальної рідини рекомендують промивати систему охолоджувальної рідини щорічно, а в деяких посібниках з експлуатації рекомендується промивати та заправляти радіатор двигуна кожні 24 місяці. Спецтехсервіс+ рекомендує щорічно обслуговувати систему охолодження двигуна та міняти рідину щонайменше кожні 24 місяці.
Технічне обслуговування системи охолодження може допомогти запобігти додатковим пошкодженням інших частин вашого екскаватора і позбавити вас дорогого ремонту. Призначте зустріч з нами сьогодні, щоб перевірити систему охолодження двигуна та технічне обслуговування охолоджувальної рідини. Ще краще, ми пропонуємо безплатний огляд радіатора та верхній охолоджувальній рідині від кінця серпня 2019 року тут .
Система охолодження двигуна складається з декількох компонентів, включно з блоком двигуна, термостатом, водяним насосом, радіатором і кришкою радіатора. Система охолодження істотно охолоджує двигун під час його роботи, запобігаючи перегріванню, а в холодному кліматі запобігає замерзанню двигуна.
Водяний насос системи охолодження переміщує охолоджувальну рідину каналами в блоці двигуна та поглинає тепло від двигуна. Гаряча охолоджувальна рідина виходить через гумовий шланг до радіатора, який розташований у передній частині автомобіля.
Коли гаряча охолоджувальна рідина проходить через шланг, повітряний потік, що надходить у двигун від автомобільної решітки, охолоджує охолоджувальну рідину. Щойно охолоджувальна рідина знову охолоне, вона повертається в двигун, щоб поглинути більше тепла.
Кришка радіатора підтримує тиск у системі охолодження, запобігаючи закипанню рідини. Коли охолоджувальна рідина перебуває під тиском, температура кипіння вища. Кришка радіатора скидає тиск, якщо охолоджувальна рідина досягає вищої температури, щоб запобігти перегріванню.
Крім підтримки високих температур, охолоджувальна рідина також має витримувати негативні температури без замерзання. Сучасна охолоджувальна рідина являє собою суміш води й антифризу, зазвичай у рівних пропорціях. Антифриз допомагає запобігти замерзанню охолоджувальної рідини за низьких температур, а також підтримує належну температуру кипіння. Занадто багато або занадто мало антифризу може призвести до серйозних проблем із вашим двигуном.
Якщо ви виявите, що у вашій системі охолодження низький рівень охолоджувальної рідини або витоку охолоджувальної рідини, без коливань доставте свій автомобіль у надійне місце Спецтехсервіс+. Ми правильно діагностуємо й оцінемо будь-які проблеми з системою охолодження вашого автомобіля .
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Туреччина |
Тип запчастини | Аналог |
Код запчастини | 332/C5000 |
Стан | Новий |